چاپ جعبه بسته بندی فوری - طراحی و چاپ جعبه محصول ارزان

چاپ جعبه بسته بندی فوری - طراحی و چاپ جعبه محصول ارزان

چاپ جعبه بسته بندی فوری

 

این روزها نوع بسته بندی و چاپ جعبه محصول  روی فروش آن تاثیر زیادی دارد. امروزه تنها عامل فروش بالا کیفیت یک محصول نیست بلکه  بسته بندی آن نیز باید بتواند نظر مشتری ها را به خود جلب کند تا به خرید ترغیب  شوند. طراحی و چاپ یک جعبه بسته بندی با کیفیت میتواند فروش شما را در این بازار پر رقابت تا حد زیادی افزایش دهد.

 

چاپ جعبه فوری

 

چاپ جعبه با کیفیت بالا در ذهن افراد تاثیر مثبتی بر جای میگذارد و به نوعی باعث برتری برند شما نسبت به برندهای دیگر خواهد شد به همین دلیل  استفاده از این جعبه ها اهمیت زیادی دارد. چاپ جعبه فوری در کنار کیفیت بالا میتواند در کمترین زمان ممکن شما را به هدفتان برساند.

اگر کالای با کیفیتی را برای ارائه داشته باشید با طراحی و چاپ یک جعبه بسته بندی خلاقانه میتوانید فروش خود را تضمین کنید.برای چاپ جعبه به صورت فوری با بهترین کیفیت کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چاپ جعبه فوری

چاپ جعبه در تیراژ کم

 

هنگامی که از مراکز معتبر و برندهای معروف خرید میکنید بیشتر آن ها محصولات خود را درون جعبه های بسته بندی میگذارند که توضیحات برند و کالای مورد نظر روی آن ها درج شده است. همراه داشتن این جعبه ها توسط مشتری در مکان های مختلف به طور غیر مستقیم باعث تبلیغ برند شما میشود.

برای برخی ازمالکان کسب و کار ممکن است خرید عمده این جعبه ها به صرفه یا امکانپذیر نباشد و قصد داشته باشند تا چاپ جعبه را در تیراژ کم انجام دهند. چاپ جعبه های بسته بندی در تیراژ پایین یکی از خدماتی است که توسط مجموعه ما ارائه میشود.

سفارش چاپ جعبه تیراژ پایین

 

بر اساس اینکه محصول مورد نظر شما چه نوع کالایی است و چه اطلاعاتی قرار است روی بسته بندی آن درج شود چاپ جعبه انجام میگیرد. برخی از برندها که بسیار شناخته شده هستند  ممکن است فقط نام برند را روی بسته بندی حک  کنند و افراد تنها با مشاهده نام تجاری میتوانند به محتویات داخل جعبه پی ببرند.

این روزها چاپ های جعبه اشکال بسیار زیبا و جذابی پیدا کرده اند زیرا میتوان برای طراحی آن ها از کامپیوتر بهره برد. با این روش ایجاد هر طرحی روی جعبه های بسته بندی امکانپذیر است.

چاپ فوری کیفیت بالا

مزایای چاپ جعبه تیراژ پایین

 

بهترین روش برای جا به جایی کالاهای مختلف استفاده از جعبه  های بسته بندی است . همانطور که پیش تر اشاره کردیم چاپ جعبه بسته بندی فوری میتواند زودتر شما را به چیزی که میخواهید برساند.

وزن این جعبه ها عموما سبک است و به سادگی میتوانید آن ها را جا به جا کنید. عموما چاپ جعبه تیراژ پایین برای شما به صرفه تر خواهد بود و متریال مورد نیاز برای تولید آن ها همیشه در دسترس است.بعضی از این جعبه های فوری دارای قابلیت تنظیم اندازه هستند و شما به سادگی میتوانید آن ها را کوچک یا بزرگ کنید. جعبه هایی که از جنس مقوا هستند بهترین جایگزین برای جعبه های پلاستیکی به شمار میروند  به دلیل اینکه با محیط سازگاری بیشتری دارند. این جعبه ها بر خلاف وزن پایینی که دارند از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

 

انواع چاپ جعبه

 

چاپ جعبه مقوایی

بیشترین نوع مقوایی که در چاپ جعبه بسته بندی فوری و سایر جعبه ها از آن بهره میبرند مقوای ایندر برد است. این مقوا از سطحی صاف برخوردار می باشد و دو سمت آن به رنگ سفید است. همین موضوع باعث میشود تا در هر دو طرف آن بتوان چاپ رنگی را انجام داد اما عموما بخش درونی آن را چاپ یک رنگ یا دورنگ می کنند.

مقواها دارای ضخامت های گوناگونی هستند و مقوای ایندربرد جزء مقواهای ضخیم محسوب میشود. بافت خاصی که این مدل مقواها دارند موجب میشود که ساختار محکمی داشته باشند. جعبه های بسته بندی که از این نوع مقوا تولید میشوند استحکام بالایی دارند و چاپی که روی آن ها انجام میشود بسیار شفاف و زیبا خواهد بود.

مقوای پشت طوسی

یکی از مدل های دیگر مقوا که در چاپ جعبه بسته بندی فوری میتوان از آن بهره برد مقوای پشت طوسی است. همانطور که از اسم این نوع مقوا میتوان فهمید یک سمت آن طوسی و سمت دیگر آن سفید می باشد. روی قسمتی که به رنگ طوسی است نمیتوان از چاپ های رنگی استفاده کرد و بهتر است برای این قسمت از چاپ های تک رنگ بهره برد.

مقواهای پشت طوسی نسبت به مقواهای ایندر برد نرم تر هستند و برای چاپ جعبه هایی مانند درب جعبه شیرینی به وفور از آن ها استفاده میشود. تمام چاپ هایی که روی مقوای ایندربرد قابل انجام است روی این نوع مقوا نیز امکانپذیر می باشد.

چاپ جعبه گلاسه

مقوای گلاسه دارای سطحی بسیار مسطح و براق می باشد و چاپی که روی آن ایجاد میشود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع مقوا مناسب برای چاپ با پس زمینه سفید می باشد. از مقوای گلاسه به منظور چاپ جعبه های لمینتی نیز میتوان بهره برد.

این مقوا در دو مدل مات و براق ساخته میشود و زمانی که جعبه ساخته شده بدون پوشش باشد انتخاب نوع گلاسه در چاپ از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.

چاپ جعبه لمینتی

از دیگر مواردی که در آن ها میتوان در چاپ جعبه بسته بندی فوری استفاده کرد مدل های لمینتی هستند. بر اساس وزنی که محصول مورد نظر دارد میتوان از جعبه های لمینتی سه لا و پنج لا استفاده کرد.

چاپ جعبه سخت

جعبه سخت که آن را با نام هارد باکس نیز میشناسند روش ساختی شبیه جعبه لمینتی دارد. به این مفهوم که در چاپ هارد باکس طرح انتخابی شما روی کاغذ با ضخامت کم به شکل پوستر چاپ میگردد و بعد از آن روی یک مقوای دارای استحکام و ضخیم لمینت میگردد و سپس به وسیله دستگاه جعبه سخت ساخته میشود.

چاپ جعبه تیراژ پایین

قیمت چاپ جعبه

 

قیمت چاپ جعبه فوری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را بیان میکنیم:

جنس

همانطور که پیش تر بیان کردیم مقواهایی که در ساخت این جعبه ها استفاده میشوند دارای جنس های مختلفی هستند. هر کدام از این مقواها ویژگی های منحصر به فردی دارند و از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار می باشند.

نوع چاپ

چاپ روی جعبه های بسته بندی بسیار متنوع است و طبق سلیقه مشتری انجام میشود. هر چقدر طراحی روی جعبه های بسته بندی از پیچیدگی بیشتری برخوردار باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

مجموعه مورد نظر

مراکز مختلفی اقدام به طراحی و چاپ جعبه های بسته بندی فوری می کنند و هر کدام از آن ها نیز بر اساس هزینه های تولید قیمت های متفاوتی را برای این جعبه ها در نظر میگیرند.

تیراژ

 قیمت خرید یک جعبه بسته بندی به صورت تکی قطعا تفاوت های عمده ای با خرید جعبه با تیراژ بالاتر خواهد داشت و برای شما مقرون به صرفه تر می باشد.

اگر قصد چاپ جعبه بسته بندی فوری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402

چاپ جعبه بسته بندی محصول به صورت فوری و ارسال به همه نقاط ایران - طراحی جعبه محصول با کیفیت بالا